יום ראשון, 19 באפריל 2009

אליוט בן שלושים ומשהו

טוב, הוא בן 35, אבל למה לכתוב את זה בכותרת?

אתמול היתה מסיבת יום הולדת בסגנון קצת שונה מהרגיל. התבקשנו להגיע לדירה של אליס ואליוט בתשע בערב בדיוק, בבגדים נוחים, ולהביא את המפתחות של הרכב. התוכניות המדוייקות לערב נשמרו בסודיות רבה, כך שלא ידענו במה מדובר עד שהגענו למסיבה עצמה.

התברר שאנחנו עומדים לשחק משחק בסגנון "חפש את המטמון"/"רצים לדירה"/"המירוץ למליון". חולקנו לקבוצות (בני זוג לא הורשו להיות באותה קבוצה), כל קבוצה קיבלה שקית חומה, בלון ושני דפי משימות, כשלכל משימה יש ניקוד. המטרה: לבצע כמה שיותר משימות ולתעד אותן בוידאו. משימה לדוגמה: לאסוף שלוש קופסאות גפרורים משלושה בארים שונים (משימה שהתבררה ככמעט בלתי אפשרית, כי אסור לעשן בבארים!).

חוויות מהערב יש הרבה, אבל בקצרה רק אומר שהבהלנו שוטר כהוגן באחת המשימות, מה שהביא אותו לנזוף בנו בכעס באמצע הרחוב, שיעורי היוגה שנהגתי להשתתף בהם השתלמו כשהתבקשתי לעשות עמידת ראש, ושוטר ערך חיפוש על גופו של אמיר...

הקבוצה שלי: אני, פיני, אליוט וקורי.
אליוט קורא את המשימות בקול, תוך כדי נסיעה כדי לחסוך בזמן:
פיני הופכת את אליוט למוהיקני...

פיני מאכילה שומר בבאר בשלושה מרשמלו תוך שלוש שניות:


הקבוצה שלי עושה "Mission Impossible" בדראגסטור המקומי:


אני עושה עמידת ראש. הוידאו קצת עקום (לא אני צילמתי!), אבל זאת ההוכחה היחידה שיש לי...


הצלחנו לשכנע זר גמור לשבת על שולחן בבאר ולשיר לנו שיר...



וקצת חוויות מהקבוצה של אמיר -

כאן אמיר נמצא בתוך עץ (זה לא תחביב חדש שלו, אלא אחת המשימות):

אמיר עובר חיפוש גופני ע"י השומר של טרגט (לא שוטר אמיתי, אבל יודע את העבודה):


מורן נהנית מאכילת המבורגר שבמקום לחמניה הוא עטוף בחסה. יש חיה כזאת, מסתבר.


מזל טוב אליוט, ויום הולדת שמח!!
Print Friendly and PDF

אין תגובות: