יום שישי, 26 במרץ 2010

הוואי 5-0

ביום האחרון בהוואי כבר רק רבצנו על החוף, אבל יום לפני כן עוד היינו פעילים, והחלטנו לעלות על ה-Diamond Head, ההר הצמוד ל-Waikiki, כדי לראות את הנוף. באופן כללי התכנית היתה להיות עצלים ולעלות לתצפית עם האוטו, אבל כשהגענו לחניון התברר שאי אפשר להתחמק ממסלול ההליכה. אזרנו כוחות וטיפסנו למעלה. לא היה קשה, אבל חם ולח כן היה, וזה רק בשמונה בבוקר.

כשירדנו קבוצות ענקיות התחילו לעלות. טוב שהגענו מוקדם.

הנוף מלמעלה לגמרי שווה את הטיפוס:

אחרי המסלול נסענו לדאונטאון וראינו כמה מבני ציבור יפים.

אחר כך הלכנו למסעדה שמגישה אוכל הוואי טיפוסי. היה מעולה! בתמונה אנחנו בפוזה הוואית שלימד אותנו הבעלים של המקום.
זה מה שאכלנו: בשר חזיר עטוף בעלי טארו, לצידו מנה קטנה של פוי (Poi) ובצל:
עוד קצת בשר חזיר, סלט עגבניות וסלמון, בשר מעושן, אורז וחריף:

בערב פגשנו חברים לארוחת ערב במסעדה בה כל אחד קיבל פרח אורכידאה:

וכרגיל, מסיימים בקוקטייל על החוף...

בקיצור, היתה חופשה מדהימה וממש נשמח לחזור, אבל עד אז הנה כמה רשמים שלא ניתן להעביר בתמונות:
- אחלה, אחלה מזג אוויר. אפילו שירד לנו גשם תוך כדי רביצה בים.
- המלונות ההוואיים בנויים מוזר: הלובי ודלפק הקבלה לא מוקפים בקירות ואין דלת כניסה - הם פשוט בחוץ! הוכחה ניצחת שמזג האויר מדהים.
- המקומיים נראים אסייתים לחלוטין ומדברים בפולינזית (אנגלית כשפה שנייה) ועם זאת - הם אמריקאים.
- אם לא ידעתם, אובמה מהוואי.
- חולצות הוואי עוד לא נעלמו מהעולם...הן אפילו די נפוצות.
- אומרים הוואי עם דגש על ה-י' שבסוף. הוואייייייי.