יום ראשון, 1 במרץ 2009

המזל ואנחנו

בשבועיים האחרונים ניסינו דיוויד ואני, בלי הרבה הצלחה, למצוא תאריך שבו גם האנה וגם אמיר יכולים לבוא להצגה Wicked. התאריך היחיד שהצלחנו למצוא היה במאי, אז החלטנו להזדרז לקנות כרטיסים לתאריך הזה לפני שיגמרו. כשרוכשים כרטיסים דרך האינטרנט צריך לשלם "מס נוחות" יקר במיוחד: $8.75 לכל כרטיס, ולכן החלטנו לחכות להזדמנות הבאה שנגיע לסן פרנסיסקו ולקנות את הכרטיסים בקופה.

אתמול נסענו לעיר כי התקיימה בה תחרות פיצוח סרטנים, ורצינו לבדוק במה מדובר. כיוון שגם האנה ואמיר היו, לא היתה הזדמנות טובה מזאת לעצור בקופות התיאטרון בדרך. כשהגענו התברר לנו ששעתיים לפני כל הצגה נערכת הגרלה בה נמכרים הכרטיסים הפנויים במחיר מציאה של $25 (הכרטיס הזול ביותר בקופות עולה $40). הגענו בדיוק בזמן להגרלה לפני ההצגה של 2:00 בצהרים, והסכמנו לוותר על תחרות הסרטנים כדי לראות את Wicked בעוד שעתיים. כל אחד מאיתנו רשם את שמו על כרטיס והצטרפנו להגרלה. אמיר ואני, שאף פעם לא זוכים בכלום, נשארנו פסימיסטים ושמרנו על ציפיות נמוכות. האנה לעומתנו, כבר התחילה לחשוב מה נעשה אם במקרה נזכה ביותר מארבעה כרטיסים...


כמובן, לא זכינו בכלום, וחזרנו לקופות כדי לקנות כרטיסים להצגה במאי. שילמנו יותר, אבל לפחות נשב במקומות יותר טובים וביחד :)


על קירות התאטרון:
הפתקים שלנו שם!מחזיקים בתעודות מזהות, למקרה שנזכה:
זוכה מאושרת (לא משלנו):
Print Friendly and PDF

אין תגובות: