יום ראשון, 1 במרץ 2009

מפלצות אמריקאיות

אתמול הלכנו לראות את ה- Monster Jam, מופע ענק של מפלצות עם גלגלים ומנוע שנוסעות ברעש אדיר ודורסות כל מה שעומד בדרכן. גילינו במקרה לפני כמה ימים שהמופע הקרוב הוא באוקלנד בסופ"ש הזה, וכיוון שאין יותר אמריקה מזה, וגם כדי להוכיח לעצמנו שאנחנו עדיין ספונטנים, החלטנו ללכת. היה ג ד ו ל !

זה התחיל בחיפושי חנייה. חשבנו לחנות בחניון הצמוד לאצטדיון, אבל גילינו שחנייה שם עולה $25 אז נסענו לשכונה הקרובה וחנינו ברחוב. אוקלנד זה לא מקום טוב להסתובב בו בלילה, אבל זה היה שווה את מחיר החניון. כשהגענו לאצטדיון עמדנו בתור לרכישת כרטיסים כחצי שעה. האצטדיון, שבימים רגילים משמש את קבוצת הפוטבול של אוקלנד, היה מלא באנשים ובילדים. הדשא כוסה בניילונים ועליהם הרבה חול, וכמה מכוניות ישנות שידרסו כל כך הרבה פעמים בשעתיים הבאות, שבסוף הערב לא ישאר מהן זכר.אנחנו בקהל:
ואז זה התחיל. היתה תחרות, בה כל זוג רכבים עולה למגרש ונוסע סיבוב וחצי (וכמובן, קופץ מעל כמה מכוניות בדרך). המנצח עולה לשלב הבא ומתמודד מול המנצחים האחרים, וכן הלאה. בטמן היה המנצח של התחרות כולה, וגם חביב הקהל.

המכוניות המשתתפות:

אחר כך היו מרוצים של מכוניות פיק-אפ ומכוניות קטנות יותר, שלא כולן שרדו את המירוץ:

ואז התחיל הכיף האמיתי - תחרות ה-Free Style! כל אחת ממפלצות הענק עלתה בתורה למגרש ופשוט השתוללה. לא כולן שרדו את זה (אבל כל הנהגים יצאו שלמים!). המטרה: להשתולל בלי הפסקה במשך 90 שניות. אם שרדת את זה, תוכל להמשיך להשתולל למשך 30 שניות נוספות. הציון נקבע על פי גובה הקפיצות, האקרובטיקה והזמן הכולל שבו המפלצת באויר. או משהו כזה.