יום שני, 7 בספטמבר 2009

שתי ערים בדרך

רינו, בירת ההימורים הצפונית של נוואדה, היא הרבה יותר עיר מקרסון סיטי, ויש בה כמה מלונות-קזינו נחמדים שביקרנו בהם היום בדרכנו חזרה הביתה. לא ממש וגאס, אבל גם לא מאד רחוק. לא-מהמרים שכמותנו, התחברנו יותר לחדרי המשחקים של הילדים: מירוץ שייחים על גמלים מפלסטיק שזזים על פי כמות הכדורים שהשחקנים קולעים; קליעת בובות של תרנגולות קשורות רגליים לתוך סירי מתכת שנעים במעגל... לא יאמן איזה משחקים המציאו.

בהמשך הדרך עצרנו לסיור קצת יותר מעמיק בסקרמנטו, בירת קליפורניה. זו עיר בירה! המרכז שלה אמנם היה קצת מת לטעמי (מעט מדי אנשים ברחובות), אבל עדיין, העיר יפה ונעים להסתובב בה ברגל. סיירנו בבניין הקפיטול, בו ראינו את חדר הישיבות של הסנאט, את משרדו של מושל קליפורניה שוורצנגר, ואת הפארק שסובב את הבניין, ובו מגדלים מעט מכל סוגי הצמחיה שיש בקליפורניה (מרשים!).

הקפיטול:
משרד בבנין הקפיטול, כפי שהשתמר מתחילת המאה:
משרד המושל, ארנולד שוורצנגר:
חדר הישיבות של הסנאט:

מהקפיטול צעדנו לכיוון העיר העתיקה, בה נערך היום ארוע שנתי, ובו "מחזירים את השעון לאחור" ומשחזרים בצורה משכנעת מאד את העיר העתיקה כפי שהיתה בשנת 1850. הארוע כלל אנשים מחופשים, כרכרות עם סוסים, רכבות עתיקות, מחזות רחוב, מופעי נגינה וריקודים, ועוד ועוד. מושקע ומקסים.
רחוב משוחזר עם סוס וכרכרה:
מופע רחוב:

Print Friendly and PDF

אין תגובות: