יום שבת, 24 באוקטובר 2009

מבזק חדשות קצר

והרי מבזק חדשות קצר, כדי שכולם "יהיו באותו עמוד" כמו שאומרים באנגלית...

1. אמזון
אמיר קיבל הצעת עבודה מאמזון למשרה מלאה עם סיום הלימודים. מה זה אומר? שרוב הסיכויים שמספטמבר הבא נמצא את עצמנו גרים בדאונאטאון סיאטל. מאז קבלת ההצעה נסענו לסיאטל לסוף שבוע (על חשבון אמזון) וזכינו למזג אויר חורפי וגשום, בדיוק זה שסיאטל מפורסמת בו. סתם לשם השוואה, בברקלי מזג האויר כרגע הוא היפה ביותר בשנה: שמיים כחולים, שמש וטמפרטורות נוחות אפילו בערב.

2. אני עובדת
מאז שחזרנו מסיאטל אני עובדת על כמה פרוייקטים, חלקם כוללים בניית אתרי אינטרנט וחלקם ייעוץ טכנולוגי. המשמעות היא שאני עובדת כל יום משמונה עד שש, משרה מלאה, על דברים שאני בוחרת לעבוד עליהם ושמעניינים אותי. בקרוב מאז נצא עם גרסת ביתא של אחד הפרוייקטים, אז צפו להתפתחויות.

3. באים לביקור
קנינו כרטיסי טיסה, ואנחנו באים לביקור קצר בארץ. נגיע בתחילת ינואר לשבועיים, אז אל תתכננו נסיעות ארוכות לזמן הזה... ואם מישהו צריך/רוצה משהו שנביא לו מאמריקה, זה הזמן לומר.

Print Friendly and PDF

אין תגובות: