יום שבת, 20 בדצמבר 2008

חופש ללא מנוחה

היום החלטנו לעשות יום מנוחה. אחרי שלושה ימים רצופים של הליכה מאומצת מרבית שעות היום (והימים פה ארוכים! מתחיל להחשיך ב-10:30 בלילה!), החלטנו לעשות רק חצי יום של טיול קל לקרחון-העד הקרוב לאושויה (מונית ורכבל בדרך למעלה, רכבל ומונית בדרך למטה), ובשאר היום להנות משוקו חם באיזה בית קפה. בכל זאת, אנחנו בחופש...

אחרי שאתמול ירד גשם כל היום, קמנו הבוקר ליום מדהים ושמשי (גם אם קר), האויר היה צלול ונקי, עננים לבנים ישבו ממש מעל רכס ההרים המושלגים, והראות היתה נפלאה. הכל התחיל כמתוכנן. לקחנו מונית עד הכניסה לרכבל, לבשנו עוד שכבה של מעילים ועלינו על הרכבל. כשהגענו למעלה הסתבר שיש מסלול הליכה של קילומטר לקרחון. כיוון שזה רק קילומטר אחד, החלטנו לא להחשיב אותו כמפר את תוכנית המנוחה והתחלנו לצעוד. לקח לנו שעתיים (!!) לעלות קילומטר! זו היתה עליה תלולה במיוחד, היה קור מקפיא בחוץ ובערנו מחום מהמאמץ, אבל הגענו! הלך יום המנוחה, מחר נהיה תפוסים לגמרי. כדי להשלים את החוויה, וכיוון שאנחנו לא באמת יודעים לנוח, החלטנו לחזור למלון ברגל. חיפשנו (ומצאנו מידי פעם) מסלולי הליכה ביערות שלצד הכביש, והיה מאד כיף, עד שהתחיל לרדת גשם... הגענו למלון אחרי שעה וחצי של הליכה, רטובים ומותשים מיום המנוחה שלנו. מזל שמחר מחכות לנו 12 שעות נסיעה באוטובוס לצ'ילה, אולי באמת נצליח לנוח ולשחרר כמה שרירים תפוסים...

עליה רומנטית ברכבל, בקור מקפיא עצמות:
נוף בתחילת המסלול:
קרחונים!
אושויה והמפרץ במבט מלמעלה:
ושלא תבינו לא נכון - היה כיף!!