יום רביעי, 31 בדצמבר 2008

24 שעות באוטובוס

יצאנו אתמול מהחלק הדרומי של פטגוניה צפונה, בנסיעת אוטובוס של 24 שעות. באוטובוס אין אינטרנט וגם לא חשמל לבטריה של הלפטופ, אז הבאנו גם ספרים (פיתחתי שיטה שמאפשרת לי לקרוא בנסיעה בלי לקבל בחילה וכאב ראש). באנו מצויידים בארוחת צהריים (אמפנדס) וכמה עוגיות אלפחורס, מתוך הנחה שנסתדר עם ארוחות בעצירות של האוטובוס.

מסתבר שבחברות האוטובוסים דואגים גם להפעלות וגם לאוכל בנסיעות ארוכות שכאלה. כמעט לא היו עצירות בדרך (רק לכמה דקות, להחלפת נהגים). היה דייל במדים ועניבה שתפקידו לנקות את האוטובוס, לחלק שתייה קלה, ארוחות ערב ובוקר, לשים סרטים ואפילו - לנהל משחק בינגו בין הנוסעים! ראינו שני סרטים וחצי (אחד בדיבוב לספרדית ועם תרגום לאנגלית, אחד בדיבוב לספרדית בלי תרגום, וחצי סרט באנגלית), בבוקר העירו אותנו לצלילי דיסק של שאקירה עם כוס תה ואלפחורס, אח"כ היה בינגו נושא פרסים (בקבוק יין) והזוכה המאושר התבקש לשיר משהו לפני כולם. בין לבין הספקנו לישון הרבה, לקרוא ספרים ולצפות בסדרות במחשב עד שהבטרייה שבקה. אגב, בכל טרמינל של אוטובוסים וברוב תחנות הדלק יש פה אינטרנט אלחוטי בחינם. מתקדמים פה.

ארוחת ערב כמו במטוס, רק עוד פחות טעימה:

כרטיס הבינגו שלי, שכרגיל, לא זכה בכלום:
Print Friendly and PDF

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

אני זכיתי במקום ראשון בבינגו של אנדסמר וקיבלתי תיק לדיסקים של אנדסמר. איך הייתי מאושרת!! זה בדיוק כשלמדנו את כל המספרים בספרדית!!!