יום שישי, 26 בספטמבר 2008

ארועי השבוע האחרון

שניה לפני שמתחיל סוף שבוע מטורף ועמוס בארועים, הנה תמצית ארועי השבוע.

עברנו טסט! כדי לקבל רשיון נהיגה של מדינת קליפורניה, צריך לעבור מבחן תאוריה ומבחן נהיגה מעשי. את התאוריה עשינו כבר לפני חודש, ואת הטסט היום.
טסט כאן הוא בדיוק כמו בארץ, רק עם הרכב שלך, שבאת איתו מהבית (כי מותר לנהוג עם הרשיון הבינלאומי), והבוחן לא פוץ שנובח הוראות בחוסר חשק, אלא אדם נחמד ואדיב (וגדול מאד, בקושי נכנס לפוקוס הסטנדרטית שלנו), שבזמן המבחן מסמן המון דברים בדפים שלו, ובסיום המבחן עובר איתך על נקודות לשיפור, מה היה טוב ומה פחות. היו לי 7 טעויות, ברובן על כך שלא סובבתי את הראש מספיק לפני פניות, ואחת על זה שהתחלתי לאותת מוקדם מדי לפני פניה. מותר לטעות 15 טעויות מסוג זה, אז אני בסדר. כשסיימתי את הטסט, סיפרתי לאמיר בדיוק מה היה כדי שיוכל להתכונן לטסט שלו, אבל גם הוא סיים עם 7 טעויות. כנראה שאי אפשר פחות...

החלום האמריקאי שלי התגשם - קניתי KitchenAid! הוא לבן, יפה, ומונח בגאווה על השיש. הוא גם מערבל לא רע בכלל.


ראש השנה בפתח, וההכנות בעיצומן. אנחנו חוגגים שלוש פעמים: ביום ראשון בארוחת חג מוקדמת ורבת משתתפים אצלנו בבית; ביום שני עם ה-Jewish Business Club; בשבת הבאה בארוחת חג מאוחרת, אצל חברים ישראלים שגרים בסן פרנסיסקו.
הארוחה אצלנו היא בשיטת ה-potluck (לא מאמינה שיש מילה כזו!) - כל אחד מביא משהו. בערך חצי מהמוזמנים אינם יהודים, ולמרות זאת הם מכינים מנות מסורתיות לחג. יהיה מעניין. דיווחים ותמונות בשבוע הבא.

השבוע חיפשתי איפה אפשר לקנות גפילטע פיש לחג. האמת שהתכוונתי להכין בעצמי, ואחרי חיפושים מאומצים גיליתי איפה אפשר לקנות קרפיון (בסופר הזה שמתמחה במזון אסייתי), אבל אז נתקלתי בשתי בעיות:
1) אפשר לקנות קרפיון שלם או פילה, אבל אי אפשר לקנות אותו טחון, ולא רציתי לקנות מטחנה בשביל זה.
2) לא יכולתי להיות אחראית לרצח של שני קרפיונים חיים, בטח לא אחרי שראיתי אותם שוחים בהנאה באקווריום בסופר.
אז עברתי לחפש גפילטע פיש מוכן. התקשרתי לכמה מקומות ושאלתי. בחלק מהמקומות לא הבינו בכלל על מה אני מדברת, ובחלק פשוט אין והם לא יודעים איפה יש. בסוף מצאתי חנות ישראלית קטנה כשרה למהדרין בסן פרנסיסקו, שנקראת "Tel Aviv Deli", שמחזיקה גפילטע פיש בצנצנות, קפוא ואפילו homemade. קניתי. חוצמזה יש שם גם חזרת, במבה וביסלי, גבינות סקי ועמק, בורקסים, מלוואח וג'חנון, תבלינים, תה מהארץ, ועוד דברים שמתישהו בטח נתגעגע אליהם פה.

גילינו את האתר של רשת ואנחנו צופים בשתי סדרות במקביל: "במרחק נגיעה" ו-"עד החתונה". מצאנו גם אתר דומה לסדרות אמריקאיות, וגם אליו נגיע בהמשך.

לאמיר היו שני מבחני אמצע, בסטטיסטיקה ובמיקרו כלכלה. אמרתי כבר שהוא באמת לומד? עוד אין תוצאות, אבל אנחנו מקווים לטוב.


למדנו לשחק Risk. זה משחק מלחמה חכם, שמתבסס לא רק על מזל (קוביות). אמיר היה בצוות המנצח, כמו תמיד. אני ובן זוגי למשחק היינו אלה שמנעו מצוות אחר נצחון כמעט ודאי, וגם זה הישג. בעצם, בזכותנו הצוות של אמיר ניצח :)
בפעם הבאה נשחק scrabble (שבץ-נא).

Print Friendly and PDF

2 תגובות:

David אמר/ה...

Doesn't your American Dream involve a La-Z-Boy and a Hummer too
?

Unknown אמר/ה...

הגיע הזמן שתלמדו לשחק RISK
זה משחק של לפני 20 שנה בערך...

חוצמזה אני רואה שאתם עושים חיים ונהנים.