יום שישי, 12 ביוני 2009

כחול עמוק

אחרי ארוחת בוקר לא רעה בכלל במלון, יצאנו לנסיעה של שעתיים לכיוון יעד הטיול של היום: הפארק הלאומי Crater Lake.

בתחילת הדרך השמש זרחה והשמיים היו בהירים, אחר כך התענן והתחיל לרדת גשם, שהפך באיזשהו שלב למבול רציני שליווה אותנו עד הפארק. האטרקציה המרכזית של הפארק היא אגם כחול ענק, מוקף הרים מושלגים. בגלל המבול עצרנו במרכז המבקרים כדי להעביר קצת זמן בתקווה שיתבהר בקרוב, ושם גילינו שזו לא ממש העונה הטובה לביקור, כל שבילי הטיולים ומרבית הכבישים בפארק סגורים בגלל השלג...

אופטימיים בכל זאת, החלטנו לנסוע לתצפית הראשונה על האגם. הגענו כדי לצפות בערפל סמיך וכבד שמסתיר את כל הנוף. חזרנו לאוטו והמשכנו לחכות להתבהרות, ולהפתעתנו, אחרי כרבע שעה ראינו סימן כחול בשמיים והשמש הפציעה. או אז התגלה לנו האגם במלוא הדרו: גדול, כחול ומדהים!

החלטנו לנצל את מזג האויר הנעים ויצאנו למסלול הליכה קצר, שלמרות שהוא סגור, אפשר היה ללכת בו על השלג ולצפות באגם מנקודות תצפית שונות. אחת מנקודות התצפית בהן עצרנו היתה ליד הלודג', על כסא נדנדה.

אנחנו והאגם:

והמון המון שלג:

Print Friendly and PDF

Michal Bar אמר/ה...

איזה יופי!!!
אין כמו אורגון! תמיד טענתי!