יום ראשון, 21 ביוני 2009

חורף או קיץ?

קמנו לבוקר חורפי וגשום, נחושים לא לתת לגשם לקלקל לנו את התוכניות. אחרי כ-40 דקות נסיעה מזרחה מהעיר הגענו אל היעד הראשון שלנו להיום: Snoqualmie Falls. מזג האויר רק נעשה יותר גרוע, ולמרות זאת יצאנו מהאוטו עטופים במעילי גשם ונעלי הליכה ויצאנו לראות את המפל בגשם שוטף. לא ראינו הרבה בהתחלה, בגלל הערפל והגשם, אבל אחר כך קצת השתפר ואפילו צעדנו במסלול היורד לנהר וחזרה.

המפל והגשם:

בתחתית המפל, כבר לא מבול, אבל עדיין גשום:

עם כל כך הרבה גשם, לא חסרים מים בנהר:

היעד הבא שלנו, Tiger Mountain State Forest, קיבל את פנינו במזג אויר טוב יותר. יער מקסים, ענק, עם שבילי הליכה רבים. לא מצאנו מפה בכניסה לפארק, אז פשוט טיילנו להנאתנו באחד השבילים אחרי ארוחת צהרים בטבע.

השמש אפילו הציצה לכמה רגעים:

עם בייגל לצהריים:

וואו, לא יורד גשם!

אפילו החלזונות צצים אחרי הגשם:

כשסיימנו עם הטבע, החלטנו לנסוע חזרה לא דרך הכביש המהיר, וכך קרה שנתקלנו במקרה בעיירה חמודה בדרך, שהרחוב הראשי שלה היה סגור לתנועה ובמקום זה הציג לראווה עשרות רכבים עתיקים. מזג האויר היה עדיין יפה יחסית, ונהנינו לטייל לאורך הרחוב ולצפות במכוניות מחודשות משנות השלושים והארבעים, עד שפתאום היה רעם אדיר והתחיל לטפטף.

בעליהן של המכוניות העתיקות התחילו להראות סימני התקפלות, אז גם אנחנו הבנו את הרמז והתחלנו ללכת לכיוון האוטו. המכוניות העתיקות, מסתבר, כולן במצב מצויין, כי כשהמבול הגדול הגיע מצאנו את עצמנו נוסעים על הכביש המהיר בין המון מכוניות עתיקות ויפהפיות, במבול שוטף וברד כבד.

הוכחה שהן נוסעות:

אמיר, ליד הרכב החביב עלי ביותר בתצוגה - טריומף ספורט משנת 31:

אני רוצה כזה!

וכזה:

גם לי יש פורד, אבל לא מספיק ישנה...

כשהגענו חזרה לסיאטל, השמש יצאה!

אגם יוניון בצפון העיר:

דאונטאון סיאטל מהכביש המהיר:

אז עד שמזג האויר יחליט מה קורה איתו, אנחנו נשארים אופטימיים שתוך שבוע-שבועיים הקיץ יגיע for real!