יום שלישי, 7 באוקטובר 2008

אין ספק, הזדקנו

נסענו ל-Six Flags. זו רשת של לונה פארקים בכל ארה"ב, ויש פארק, Discovery Kingdom, במרחק 20 דקות נסיעה מהבית שלנו. עלינו על רכבות הרים מפחידות, ראינו הופעה של שוקה הלויתן, האכלה של דולפינים, פינגווינים, ואפילו ליטפנו מנטה-ריי.

אמיר זוכר שכשהוא גר פה כנער מתבגר הוא היה עולה שוב ושוב על הרכבות, ולא מפספס אף מתקן. עכשיו עלינו רק על חלק מהרכבות, טיילנו רק בחלק מהפארק, ועדיין - חזרנו הביתה גמורים ועם כאב ראש. הזדקנו.

מורן, שגיא ואני, עם הפארק ברקע: מדוזה - הרכבת הכי שווה:כלב ים:אריה ים:אמיר ושגיא מלטפים מנטה ריי:דולפינים מחכים לאוכל:המתקן הראשון שעלינו עליו. לא כיף...עומדים בתור:אמיר ושגיא מגלים שאת הרכבת שאליה הם מתכוונים לעלות פשוט "יורים" החוצה מהתחנה. זה לא עצר בעדם...פה הם עולים:וזו הרכבת בחלק אחד שלה: ובחלקה השני:מיותר לציין שאמיר ושגיא ישבו בקצה העליון ביותר, בגובה של 15 קומות! גם אני השתכנעתי בסוף ועליתי על זה :)

רכבת על פיגומים מעץ:
הפוכים:עוד רכבת:שלושה ילדים עפים באויר. אמיר ושגיא היו עולים גם, אם זה לא היה בתוספת תשלום...שוקה הלויתן:פינגווינים מתוקים מאד:
חולקים funnel cake עם תותים וקצפת לקינוח:
לכל מי שמתכנן לבוא לבקר - עשינו מנוי עד סוף 2009 אז אנחנו מוכנים ללכת שוב :)