יום שני, 20 באוקטובר 2008

החוף המערבי

בסופ"ש נסענו לטייל במונטריי, כרמל וביג-סור, טיול שכולו לאורך החוף. יצאנו בשבת בבוקר עם צידנית, מצלמה, ולא-מספיק בגדים חמים לכיוון מונטריי, שם ביקרנו באקווריום המרשים. המשכנו בנסיעה של 17 מייל לכרמל-ליד-הים (באנגלית זה נשמע יותר טוב), ראינו איך ואיפה העשירים חיים, טיילנו בעיירה (מקסימה) ואכלנו ארוחת ערב מעולה במסעדה איטלקית קטנה. את הלילה העברנו במלון דרכים פשוט. למחרת, נסענו לביג-סור. ביקרנו בשמורות טבע, ראינו מפלים וצוקים יורדים אל הים, ציפורים ואריות ים. בדרך חזרה הביתה, עוד הספקנו לעשות עצירה לא מתוכננת בחופים של סנטה קרוז. חזרנו הביתה עייפים, קפואים, אך מרוצים, אחרי ארוחת ערב באפלביז, דיינר אמריקאי חביב. הדלקנו את החימום בבית והלכנו לישון :)

סוגים שונים של מדוזות באקווריום במונטריי:
כריש:
דג שמש:
יש גם דגים יפים באקווריום:
פינגווינית דוגרת:
דרקוני ים:
לוטרת ים:
כרמל והסביבה: ים, לודג'ים, מגרשי גולף ווילות (או יותר נכון, אחוזות יוקרה):
ככה מוכרים בתים שעולים מליונים. זה, למשל, עולה רק 7,495,000 דולר. הבית הכי יקר שמוצע למכירה עולה 35 מיליון...
הדרך לביג-סור:
ארוחת בוקר בדרך:
מפלי McWay:
נוף ממלון בדרך. אולי פעם נוכל להרשות לעצמנו לישון במלון הזה... עכשיו הרשינו לעצמנו לשתות בו קפה (20 שקל לקפה קטן, לא כולל שירות).
שמורת Point Lobos באזור כרמל:
בחופים של סנטה קרוז:
טבעות בצל אמיתיות (לא כמו של מקדונלדס!) באפלביז:
כמו שאמרתי, עייפים אך מרוצים.