יום שלישי, 3 בפברואר 2009

יש ארוחות חינם

ננזפתי היום. אמרו לי שבזמן האחרון אני לא כותבת מספיק, ומסתפקת בעיקר בפרסום תמונות, ושלמרות שהתמונות לא רעות, אני משעממת את הקוראים שלי, שמצפים ליותר. האמת, הנזיפה היתה אפילו יותר חמורה מזה, וכללה את המשפט "את משעממת אפילו את Reverso" (שזה אתר שמתרגם טקסט מעברית לאנגלית). החלטתי לקחת לתשומת לבי ולנסות להשתפר. בפעם הבאה, גם אם אין לי מה לומר, אני אכתוב את זה בהרבה מילים...

Denny's הוא דיינר שמגיש ארוחות בוקר לאורך כל היום. הוא פתוח 24 שעות, ולמרות שארוחות הבוקר שלו מאד אמריקאיות בעיני, בתור ישראלית חובבת ארוחות בוקר, אני אוהבת מקומות שמגישים ארוחות בוקר בלי קשר לשעה. הארוחה הראשונה של אמיר ושלי כשעברנו לגור פה היתה ב-Denny's, ביום שבו נחתנו ומיד אחרי שהתאקלמנו במלון (לשלושה לילות, כשעוד לא היתה לנו דירה). אולי בגלל זה אני זוכרת את המקום לטובה, ואולי זה בגלל החוויה האמריקאית. בכל אופן, היה לי טעים והחלטתי לחזור בהזדמנות.

היום סוף סוף הגיעה ההזדמנות - Denny's הציעו ארוחות בוקר חינם. זה היה חלק מהפרסום האינטנסיבי שלהם במהלך משחק הפוטבול, וכנראה שהפרסום הצליח, כי כל אמריקה זכרה לבוא לאכול חינם היום. גם אוכל חינם, גם ארוחת בוקר וגם הזדמנות לחוויה אמריקאית נוספת - שאני אגיד לא להזדמנות כזו?

ההערכה שלנו היתה שיהיו תורים של שעות, ולכן אמיר וחבריו הסטודנטים העסוקים החליטו לא להצטרף. להם אין זמן לבזבז בעמידה בתורים. יצאנו מוקדם, ובשמונה ועשרים כבר היינו די ראשונים בתור, כשהתור שאחרינו משתרך כך שלא רואים את הסוף. אמריקאים טובים בעמידה בתורים. הם עומדים בתור מסודר אחד אחרי השני, בסבלנות, לא צועקים, לא עוקפים, ומעבירים את הזמן בפטפוט עם אנשים אחרים בתור. הדיינר מצידו התארגן יפה למאורע, והעומדים בתור קיבלו מיני דונאטס כל כמה דקות, שלא ישעמם להם.

הארוחה היתה בסיסית: שתי ביצים עשויות כרצונך, בייקון, נקניקיות ושני פנקייקס לכל אחד. הכל בצלחת אחת. האמריקאים, מסתבר, אוהבים את ארוחת הבוקר שלהם מתוק ומלוח באותה צלחת. מעל הכל הם שופכים סירופ מייפל, ואוכלים ביס מתוק וביס מלוח בלי להרגיש מוזר. דיוויד התאים את עצמו יפה ואכל ממש כמו אמריקאי. לאמא שלי ולי היה קצת יותר קשה...

עומדים בתור:
צוות טלויזיה מסקר את הארוע:
אוכל!
מרוצים :)
~ ~ ~
אז השתפרתי, נכון? יותר טקסט מתמונות, כדי לוודא שלא תשתעממו.

Print Friendly and PDF

2 תגובות:

מיימון אמר/ה...

מ-ז-ע-ז-עעעעעעעעעעע!!!
לא נראה לי שהייתי מוכנה לבוא לכזה מקום! אין לכם אפילו בדל ירק בצלחות!! ומה זה הכוסות האדירות האלה של המייפל???? פאק, נראה לי שאמריקה נמצאת על כוכב אחר....!

וכן, ע"פ העניין עם הרברסו- התודות מגיעות לדיויד P: אחלה פוסט!
=^.^=

David אמר/ה...

Yeah, Dana's writing more! This is so good that Reverso exploded on me

"To them there is not time to waste in the footing bisecteds."

ma?

:)