יום ראשון, 30 בנובמבר 2008

!We rock

Rock Band הוא משחק מחשב. הוא מגיע עם גיטרה (אפשר גם שתיים), תופים ומיקרופון, והמשחק הוא כזה שצריך ללחוץ על כפתורים בכלי הנגינה (או לשיר עם המיקרופון), על פי הצבע שלהם ובתזמון הנכון. בוחרים שיר, כל אחד בוחר כלי נגינה, ומנגנים יחד מול מסך הטלויזיה, כשלכל כלי נגינה יש "הוראות נגינה" משלו, ורמת קושי משלו.

כמו שכבר כתבתי בפוסט הקודם שלי מהיום, קיבלנו את המשחק בהשאלה לסוף השבוע האחרון. אחרי שעות ארוכות של נגינה במשך שלושה ימים (ויש לי יבלת באגודל שיכולה להעיד על זה), השתפרנו משמעותית ביכולות הנגינה שלנו. אני יכולה לנגן כל דבר בגיטרה או בס ברמה Medium, וחלק מהשירים גם ב-Hard. בתופים הולך לי קצת יותר קשה... בכל זאת, צריך קואורדינציה. אמיר באותן רמות שלי. שגיא הפך תוך שעה למתופף הרשמי של הלהקה. הוא כבר יכול לתופף גם ברמת Expert. דיוויד פשוט טוב בהכל. הוא גם ברמת Hard בגיטרה ובס (ולפעמים אפילו Expert), גם טוב על התופים, וגם יודע לשיר.

כולם התנסו, כולם נהנו מהמשחק, אבל דיוויד ואני התמכרנו באמת... היינו ממש בדכאון כשהחזרנו את המשחק, וכל נסיונות הניחומים לא הועילו. הבוקר חיכו לנו ליד הדלת פחזניות מעולות מעשה ידיה של ענת, עם פתק שאומר "משהו קטן להמתיק את האובדן"...

הנה כמה תמונות וסרטונים מחוויות הנגינה של סוף השבוע. הערב מתכנסים אצלנו כל החברים כדי להחליט לגבי רכישה משותפת של Xbox 360 ו-Rock Band. אני מקווה שההחלטה שתתקבל תהיה לקנות, ומהר. איך נעביר שבוע בלי לשחק?...

אלעד על הבס, האנה על התופים, אני על הגיטרה:
האנה ואמנדה שרות "רוקסן":
פיט, דפנה ואמנדה מנגנים, האנה שרה, והשאר נהנים לצפות:
קריסטין שרה:
להקה או לא?
דיוויד ואמיר, עם כל הפוזה שמלווה rock stars:
שגיא, שולט בקצב:
שגיא טוב גם בגיטרה, וענת מרוצה מהתופים:
הציוד ננטש לארוחת צהריים... החזרות התחדשו כעבור חצי שעה (מי צריך לאכול ולישון כשאפשר לחיות על רוקנרול?)


Living on a prayer - קטי יודעת לשיר!


Roxanne - רואים כמה זה כיף?


Live Forever - אני על הגיטרה, עם חיוך גדול :)



ובתקווה שנוכל לנגן שוב בקרוב... צפו לעדכונים.

Print Friendly and PDF

2 תגובות:

Bo Diddly אמר/ה...

This comment was very hard to write because it was backwards... awesome videos.

Unknown אמר/ה...

Ahh.... good times..
I want to play too :(