יום שני, 11 במאי 2009

תכניות לעתיד הקרוב

בחודש הקרוב אנחנו מתפצלים. אמיר נוסע, ואני נשארת פה.

אמיר מתחיל את הנסיעה שלו בביקור קצרצר בארץ (פחות מחמישה ימים), בו הוא מתכנן לפגוש את המשפחה והחברים, לשתות המון קפה טעים, לבקר באגאדיר, בפלאפל הקוסם, ובכל שאר המקומות שאנחנו מתגעגעים אליהם פה. אחר כך הוא יסע לגבון (מדינה במרכז אפריקה שבטח לא שמעתם עליה מעולם. גם אנחנו לא), שם, יחד עם קבוצה של סטודנטים נוספים, הם יעבדו על פרוייקט עבור WCS, ארגון ללא מטרות רווח שפועל למען שימור הטבע (וספציפית בגבון: נגד כריתת עצים והרג פילים). מטרת הפרוייקט היא לבנות תכנית עסקית להקמת אתר תיירות רווחי במדינה, בתקווה שאתר כזה ישכנע את ראשי המדינה שכדאי להשקיע בשימור הטבע והתיירות. שאפתני משהו.

ואז...באמצע יוני כשאמיר חוזר, אנחנו עוברים לסיאטל לחודשיים וחצי! תהיה לנו דירה קטנה בקומפלקס דירות מפואר שיש בו חדרי כושר, בריכות, בתי קפה וכו', ונמצא ממש במרכז העיר, ליד האגם. אני מתכוונת לנסוע את הדרך מברקלי לסיאטל ברכב, נסיעה של שלושה ימים משולבת בטיולים קצרים בדרך, כך שיש לי למה לצפות...

בכל אופן, כיוון ששנת הלימודים נגמרת ממש עכשיו, וכיוון שאמיר נוסע לחודש, החלטנו לצאת ערב אחד רק שנינו ונסענו לראות את השקיעה מהבאר בקומה ה-52 של בניין בנק-אוף-אמריקה בסן פרנסיסקו.
אנחנו והקוקטיילים:
Print Friendly and PDF

אין תגובות: