יום רביעי, 13 במאי 2009

מדריך לסטודנט החדש: הווילג'

הווילג' היא שכונת המגורים בה אנחנו גרים (כמו כל שאר הישראלים, פרט לאלה שיש להם בעלי חיים). השכונה נמצאת בשטח של האוניברסיטה באלבני, במרחק של כשלושה מייל מהאוניברסיטה, קרוב ל-Highway I-80. הווילג' הוא המעונות של האוניברסיטה למשפחות עם/בלי ילדים, כך שבכל משפחה יש לפחות סטודנט אחד. בשכונה יש חדר כושר, גני משחקים, חדר מחשבים לשימוש תושבי השכונה, חדר כביסה בכל בניין (כביסה וייבוש ב-$2, נוח, פשוט וקל), והמון המון דשא.


הווילג' מתחלק לשני חלקים:
החלק המזרחי ישן יותר, הדירות בו גדולות יותר, ויש בו מחסן חיצוני לכל דירה. הדירות הן של שניים או שלושה חדרי שינה, עם מקלחת אחת או שתיים.
החלק המערבי חדש (נפתח ב-2008), הדירות קטנות יותר, והוא גם קרוב יותר לרכבת, אז שומעים אותה יותר. אנחנו גרים בחלק המערבי, בדירת שני חדרי שינה שאנחנו מאד אוהבים.

מחירי הדירות משתנים על פי גודל הדירה, מספר החדרים ומספר חדרי הרחצה, וכוללים את כל החשבונות (חשמל, מים, ביוב, פינוי אשפה, אינטרנט מהיר וכבלים). הדירות מגיעות ריקות לחלוטין, פרט למקרר, תנור אפיה עם כיריים וארונות קיר. את כל השאר צריך לקנות, ויש איקאה לא רחוק.

איך מקבלים דירה בווילג'? ממלאים טופס ומגישים בצירוף צ'ק של $25, מדרגים את הדירות לפי העדיפות, ומקווים לטוב. יש האומרים שכדאי להתקשר מידי כמה ימים למשרד כדי "ללוות" את הבקשה בנימה יותר אישית. לא יודעת אם זה באמת עוזר, אבל אולי שווה לנסות...

כאן אפשר לראות את הדירה שלנו ממש מעט אחרי שעברנו לגור בה. היום היא הרבה יותר בית מסתם דירה...

Print Friendly and PDF

תגובה 1:

David אמר/ה...

Wow, I would LOVE to live in a place like this :)