יום שלישי, 12 במאי 2009

מדריך לסטודנט החדש: קפה

החלטתי להקדיש סדרה של פוסטים לסטודנטים הישראלים שמתחילים ללמוד ב-Haas ב-2009 (אם יש כאלה). אחרי שעשיתם את הקשה מכל והחלטתם לבוא ללמוד פה, אני מקווה להקל על המעבר לחייכם החדשים עם כמה טיפים מהוותיקים מכם בשנה... הטיפים כולם יאוגדו תחת תווית חדשה שנקראת "מדריך שימושי לסטודנט החדש", כך שתוכלו למצוא אותם במהרה בכל עת.

ונתחיל מהטיפ החשוב מכולם - הקפה.

אם אתם תוהים למה זה הטיפ החשוב מכולם, סימן שאתם (עוד) לא מכירים אותי. קפה היה אחד הדברים שהטרידו אותי הכי הרבה לפני שעברנו לפה. וכשאני אומרת קפה, אני לא מתכוונת לקפה אמריקאי, אלא לקפוצ'ינו כמו שקפוצ'ינו צריך להיות. כבר מהארץ התחלתי בבירורים לגבי טיב הקפה, היכן וכמה עולה, ולצערי, כל ההמלצות שקיבלתי היו שוות ל***. לקח לי שמונה חודשים (!!) למצוא את הקפה הטעים ביותר באזור, הוא ה-Blue Bottle בסן פרנסיסקו, ולמרבית המזל, יש גם בית קפה בברקלי שמגיש את אותו קפה. ספל קפוצ'ינו טעים עם חלב שהוקצף למופת עולה $3, ושווה כל סנט.

הקפה השני בטיבו, לדעתי, ושיקולי המרחק מהבית אולי משפיעים (חמש דקות הליכה מהווילג'), הוא Jimmy Beans. הקפה טעים, אפשר לשבת בחוץ, ויש גם אוכל לא רע בכלל.

המקום הכי נחמד לשתות בו תה (כי גם תה זה חשוב) הוא Butter Cream. זה אולי המקום המעוצב ביותר ועם האוירה הנעימה ביותר באזור. התה מצוין (הקפה לא משהו), ומוגש בקנקן אישי שמספיק לפחות לשלוש כוסות. יש אינטרנט חינם וגם המקום הזה קרוב לווילג'.

עכשיו כשסיימנו עם החלק המטריד ביותר במעבר לאמריקה, אפשר להמשיך בטיפים שאולי חלקכם ימצאו קצת יותר רלוונטיים...בפוסט הבא: הווילג'.

**עדכון - 5 במאי 2010
- ב-Cafe Leila לא תמצאו קפה טעים, אבל מאד נחמד לשבת שם. יש מרפסת גדולה, הרבה חלונות, אינטרנט ושקעי חשמל לרוב.
- איך אפשר בלי קפה אחד בבעלות ישראלית (לשעבר)? אם אתם מתגעגעים, לכו ל-Yali's Cafe.
Print Friendly and PDF

2 תגובות:

Michal Bar אמר/ה...

כל הכבוד!!! אני לוקחת את זה באופן אישי :-)

Unknown אמר/ה...

לגבי הסושי המומלץ? איך נדע אם שווה לבוא?